2007年5月3日星期四

23~

4 則留言:

Rin 說...

mod...bei sum gay!!!i know u must be desperate right now...dun be upset~leave here n u knwo there re so many firm out there looking for U!

匿名 說...

honey C,
呵呵,又就快大一歲la,仲未想到會去邊慶祝嗎?希望到時你會開開心心咁過唷^^~我睇完你既Blog,係唷,我都睇得出你好小會將吾開心既事lor出泥講,不過,有吾開心既事吾好收埋呢,你身邊仲有好多人會想同你share架=)同埋好多吾開心既事,係,就算講左出泥都依然會咁吾會改變倒d咩,但係至小你身邊既人知道你有事,都會關心你,吾開心既事就算解決吾倒,有人支持同關心自己一定會比一個人去受好好多,ok?希望你大一歲之后會放低晒d吾好既野la~支持你有自己既理想,haha,冇理想同條咸魚真係冇分別,以前我刀冇架,日日好似等運到,但係現在已經吾會了,因為我刀有我既理想同夢想lu,我地大家都要一齊努力唷,你有d咩需要幫手記得同我講唷知嘛...你公司果d bitch呀,亞丙呀,haha,其實真係每間公司梗有一個響左梗...我估你都係會忍左佢,不過正所謂能者多勞嘛,你咁辛苦,因為你有本事唷,right?!佢地吾掂既野遲早有人會知唷,呵呵,吾洗為佢地煩呢~^^悶悶地既話搵我chat下好過la,米鬼理佢地,隨時馮陪呀!呵呵~鍚晒你~kisskiss~

C 說...

Mod thanks you so much,when i feel upset u must here g chi,oi die!!harriet thanks you so much too,never think you will post the message for me,felt happy now,haha,i dun want do a 咸魚,kaka!!

匿名 說...

返左屋企冇耐...之前睇倒你既sms,我心就唸,點解我會咁有幸識倒你呢,我知道我講得太多可能好沉,haha,不過講真...一直我都吾期望會再有朋友對我好,每次對朋友好,最后都係只有失望...希望今次會係例外=)人大左,就會覺得細細個識既朋友係最真的,但係原來好多時都只係一廂情願,新又好舊既朋友又好,都吾再敢放感情落去,好羨慕你會搵倒你既好朋友,我知你一定會好好珍惜;)...今日訓吾著吾係因為做野,反而去唸返自己好多既事所以訓吾著,不過又吾係吾開心,只係有d感慨,哈哈,我唸你今日好晏先會見倒我online,因為我唸我要大昏迷...吾去吾去最后都去飲左d酒*0*