2007年10月28日星期日

Shanghai

Day1

Day2

Day3

Day4

Day5

從上海回來了.
當晚落機氣溫只有16-18度,好凍,好在帶了厚外套.
第一次到上海既我,感覺真的和大陸深圳與別不同,每日只是食玩訓,真的不想回香港,真的不想再工作,上海真是一個很繁榮很熱鬧的城市,外灘的夜景有點像去了日本,可能因為上海比日本人霸佔過有關,所以有好多野都好似,Club,Coffee Shop,餐廳都好靚,同深圳真的差很遠,治安都好好多,講食起碼我敢食上海既野,大陸我寧願留個肚返屋企食算.
但有樣野就真係唔太好,原來上海沒有薄荷萬,就算有的都是在街邊搵到,食到你想死,我第一晚以為好好采,比我搵到,係街邊買左一包,食左第一啖,即刻飛了落垃圾桶,飛都飛唔切,邊有甘難食既煙,都係便利店求其買包穩陣,最後買左包沙龍食算,好過冇.
今次既旅行去左好多地方,可能有充足既時間,可能去都離不開好幾個區所以時間冇甘緊迫,真係好嘆,食左好多靚野,住又好,間酒店靚到痴左,連坐飛機都好,話晒都商務客位.
有機會都會再去多次,好,下個目的地想去北海道.

最後,買了兩份禮物比自己,就係兩對鞋,一對係香港搵左好耐都搵唔到既Converse,一對係大熊貓睡拖,好抵死,哈哈.



2 則留言:

匿名 說...

Damn you,why you so sexy and chin baby?need 644 on all your pix!;P,high j cool leung~:$

C 說...

how about u baby?i need 644 655 666 677 688 till la,hup sai cool leung :$.