2007年7月21日星期六

Sing 8


昨晚,同左irene同hen(1 len 1 ng len 1 hor lin)去食燒肉,好味好飽,但因為irene有急事食完就走,本身諗住同你去玩Uno,殺到你遍甲不留,不過唔緊要,等埋Matt多D人先刺激,林去既時候irene送左個Paul&Joe既吸油紙比我,好靚,佢話我成日用佢個D,所以要買比我,哈,仲有信,好靚,icon好靚,多謝你呀,每次見親你都好開心,唔係因為你比D咩我,因為你比我真真正正感覺到什麼係朋友,有時見到你,我都諗點解只係得你一個先甘對我,其他人去晒邊?你係唯一一個我對你好,但係唔會話我扮野,同有反應比返我既人,所以就算買D咩比你花任何心思同時間又有咩所謂,好值得..我都希望你鐘意我送比你個銀包同D朱古力百力子..oi oi oi..

1 則留言:

Rin 說...

mod,hope u like it...i am happy to see u each time too¬tai gwa lim liu...thx for ur snacks n bag too,love it!oh!so want to play UNO when u say uno!OHOHHHHHHHHHHHHH!