2007年7月28日星期六

Transformers



尋晚同momo matt hen去完朗豪坊食完飯跟住去睇Transformers,其實係matt同hen想睇,我同momo都ma ma地,想睇不能說的秘密多D,不過個個都話好睇,試下囉,點知,比想像中更加好睇,D 3D勁到,我聽到momo尖叫,又好笑喎,我諗住會悶到訓覺,因為我都唔鐘意機械人,但睇完之後,有點改觀,超好睇,mod仲話不能說的秘密買VCD算,太過份了,總之我地四個都覺得好好睇..

2 則留言:

Rin 說...

太過份了...mod want wan yeah liu~

匿名 說...

carb baby,just wake up=.=yawn)))
i have to go TST later,maybe 1pm=.=haha...dont miss me too much!:$kisskiss~