2007年11月2日星期五

Result

這天已經來臨,得到了成功感,得到了一份更好的回報,不枉這三年半的時間,我得到我應得的東西,比想像中更好,只要肯努力,辛苦一點值得的,很想和我身邊的人分享,因為我知道他們一定會為我而感受到這份喜悅,但係直正為我而感到高興的人原來只有一個,我真的感受到他真的替我開心,所以我沒有想過任何東西,第一個說給你這個消息,多謝你的支持,記得半年前和你說起這些問題,當時我十分低落,你用了大半日時間給我安慰,鼓勵,不會嫌我煩,不會“fu hin"我,幸好,我性格叫我不要放棄,堅持.
認識多年朋友說多句也感覺辛苦似的,雖然我們只認識了幾年多的時間,但在你身上我找到了一些定義,不是執著,誰會仍然留在我的生命中,我會感覺到的.
最後,我真的得到更好的東西,真的很多謝你.
今晚很想慶祝,但最後還是回家了,買了蛋糕,但沒有吃.


3 則留言:

匿名 說...

to my olive gau:
congrat!
hey,我點會吾鄧你膠興,不過我只係吾知道對你泥講吾止lee件事咁重要,可能之前仲有其他野,但係你冇同我講:@
不過我刀相信努力過係一定會有回報,只係多與小,但係我相信我地可以飲住豆漿去四季,仲分分中可以upgrade去半島,所以今次lee單野一定令你好抄係米~haha
你要繼續比心機la~支持你既人點會得一個~:@
又話5點會返,現在已經5點18分,你又令我失望,我唯有自己同自己700住先,難度好高,你要快d返龜救我!
愛爆你,你記住你仲有我架:$仲有我同你玩700-712!

C 說...

絕對足夠,我當然知道你會支持我啦,但你都知道我唔鐘意同人講我D唔開心野,你見我地日日抄你都知啦,唔通700個陣我地仲講lee D尼掃慶咩,講真,每日同你700﹣712真係開心左好多,起碼冇煩惱先啦,所以你二個真係多謝你:$ nice icon,i already know how to do:$

Rin 說...

so happy big news!!!i am truly happy for u~and i know in my heart u reli deserve it!there 're so many ups and downs, and now u 're sure u finally at the GREAT place!
2night hing chuk !wakakaa